পেট্ৰ'ল-ডিজেল-গেছ নালাগে, চাৰ্জ দিলে চলিব মাৰুতি Swift , এবাৰ চাৰ্জ দিলে চলিব ২৫০ কিলোমিটাৰ পৰ্যন্ত ...!

 বৈদ্যুতিক গাড়ী খণ্ডটো ভাৰতীয় বজাৰত যথেষ্ট দ্ৰুতগতিত জনপ্ৰিয় হৈ উঠিছে। এই শাখাত, ষ্টাৰ্টআপ কোম্পানীৰ পৰা স্থানীয় স্তৰলৈ বাহনবোৰ বৈদ্যুতিক কিটৰ দ্বাৰা সংশোধন কৰা হৈছে। নৰ্থৱে মটৰস্পোৰ্টৰ দ্বাৰা নিয়মীয়া মাৰুতি ডিজিয়েৰ চেডান বৈদ্যুতিকৰণৰ দ্বাৰা একে ধৰণৰ সংশোধন কৰা হৈছে। নৰ্থৱে মটৰস্পোৰ্টে বৈদ্যুতিক বাহনৰ অংশ আৰু উপাদান বিক্ৰী কৰে।



মাৰুতি চুজুকিৰ মালিক হেমন্ত দাভাৰে কৈছিল যে ছুইফ্টৰ বৈদ্যুতিক প্ৰকাৰটো এনেদৰে সংশোধন কৰা হৈছে। যিগাড়ীৰ ড্ৰাইভিং ষ্টাইল আৰু শক্তি প্ৰভাৱিত নকৰে। গাড়ীখন বৰ্তমানৰ পেট্ৰ'ল আৰু ডিজেল প্ৰকাৰৰ দৰে শক্তিশালী হ'ব।

চুইফ্ট কেনেদৰে বৈদ্যুতিক কৰিব - কোম্পানীটোৱে এই চেডান গাড়ীখনত ৰূপান্তৰ বৈদ্যুতিক কিট ব্যৱহাৰ কৰি নৰ্থৱে মটৰস্পোৰ্ট দেখুওৱা গাড়ীখনৰ এটা ভিডিঅ' আপলোড কৰিছে। এই ভিডিঅ'টোত, কোম্পানীটোৱে এই গাড়ীখন এখন অ-বৈদ্যুতিক গাড়ীৰ পৰা বৈদ্যুতিক গাড়ীলৈ ৰূপান্তৰ কৰিছে।

ইয়াত বিশেষত্ববোৰ আছে - কোম্পানীটোৱে এই বৈদ্যুতিক গাড়ীখনত এখন বাহন নিয়ন্ত্ৰণ গোট (ভিচিইউ) যোগ দিছে। ই গাড়ীখনক ইয়াৰ বিদ্যমান প্ৰণালী যেনে ষ্টিয়েৰিং নিয়ন্ত্ৰণ, ত্বৰণ পেডেল, এচি প্ৰণালী আদি পৰিচালনা কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ে। এই গাড়ীখনৰ ট্ৰেন্সমিচন মেনুৱেলভাৱে ৰখা হৈছে, ইয়াক সলনি কৰা হোৱা নাই।


Comments

Popular posts from this blog

নিৰ্বাচনত পৰাজয় বৰন কৰি বিধায়িকা অঙুৰ লতাৰ ফেচবুকত আৱেগিক পোষ্ট ।

অক্সিজেনৰ অভাৱত দিল্লীত ২৫ জন ক'ৰোনা ৰোগীৰ মৃত্যু l

Men T Shirt Selling